kau buat ku terbang melayang
wahhhh lamenyerrr xupdate blog...rindu sehhh hehehehehe biase arrr busy...busy sain2..busy fitik..busy cari bunga...gubah bunga...busy berchenta??? mcm2lah
minggu lepas aku byk spend mase kat 12 briged..kem wardieburn.... buat preparation utk majlis ramah mesra PTD wif ex-army... mmg letih... bayangkan dewan dh siap2 setup utk majlis ramah mesra tu tetibe time aku tgh lunch ngan kapt mail and kemkom(kem Komandan) tetibe kemkom dapat call utk buat majlis pemakaian pangkat peg kanan at the same hall... sian bdk2 woksyop jgk jd mangsa kene ubah balik setup dewan... kelam kabut sume keje... yelah majlis esok pagi...pkl 12 tghhari br inform.... nk buat camne erk.... pas majlis pemakaian pangkat selesai dewan pun kene ubah setup blk untuk majlis ramah mesra tu...aku mmg salute arr kat komitmen yg geng2 woksyop bagi.... bayangkan kami yang dr sungai buloh ni berkampung kat kem wardieburn setapak tu dr pkl 8 pagi sampai lbh kurang 10 mlm... from am to pm huhhuhuhuhu

keje aku kat sane..cam biaselah gubah2 bunga... bayangkan beli bunga jer dekat nk seribu lebih..waaaa dahlah gubahan bunga asyik kene tuka jer...nk bentuk bulatlah...tinggilah..rendahlah huhuhuhu mcm2.. sampai ade sorang sarjan tu ckp ngan aku mcm ni "dieorang ni dtg nk tgk bunga jer... bkn nk mkn"last2 akhir nye hr sabtu 2hb berlangsunglah majlis gilang gemilang tu.... aku ekceli kene jd penyambut tetamu..tapi biaselah aku mtk tlg km slow talk ngan kemkom akhirnye aku terlepas...aku pun g jln2.... g kl sentral jumpe Fariq sembang2 ngan jap..pastu kami pun meneruskan perjalanan msg2...mlm aku g nilai jumpe famili aku..besh2... mkn satay...mkn rojak..mkn cendol...gemuk aku...

hari ahad plak??? ahad aku g atma..jumpe jaja.... rinduuuu bangat...aku sampai kat dlm kul 5 dari nilai..lepak2 jumpe sathiya.... seronok sgt2... mlm aku lepak kat cafe azzrie belanje chicken chop.... tq so much... jumpe ramai arrr kwn2... pastu duk kat cafe sampai lah dieorang habis baris.. thanxs kepade encik yg temankan saye sepanjang berada di cafe.... encik mmg baik walaupun encik xbelanjer saye...hehehehe ungkit jgn marah erk gurau jer...peace :)

kul 11.50 aku sampai mess yang busan itu.... naik balik...mandi..kemas2 sket... dan aku pun tersenyum bahagia sampai bgn hr isnin (hehehehe jiwang semacam jer ayat)

keylah setakat ni utk hr ni.... ptg ade mesy kat 4 div...drive sendiri kot g nanti..

0 comments: