:: semakin kau mendekati::

petang ni aku tengah bersenang lenang kat bilik...coz latihan kawad yang aku patut pg dengan sukahatinya aku x pergi rase bersalah gak..tapi ntah aku pun tak tahu ape jd ngan aku hari ni tapi lepas shira ngan kuten balik karang aku kene jd bibik dieorang arr....huhuhuhuhu apelah aku ni......

well pejam celik aku nk comissyen pun dah...sekejap jer 4 tahun berlalu.....22 hb ni aku konvo kat UTM...alhamdulillah....syukur...walaupun aku tahu i can do better tapi Alhamdulillah dengan rezeki yang Allah bg ni....

pas comisyen ni aku kene g kursus induksi kat mersing...tempat komando tu...May Allah Bless me...n permudahkan semue urusan aku....Ameen..Ya Allah Ameenn.....lupelah nk ckp aku ditauliahkan ke Kor Jurutera Letrik Dan Jentera Diraja.....i hope everything going smoothly...
InsyaAllah...walaupun perspektif aku kat dunia askar ni byk negatif....tapi aku sangat2 berharap aku bukan dari yang negatif tu...aku harap akulah srikandi agama yang berjuang hanya keranaNya(mampu ke aku???)....Ya Allah bantu hambaMu yang kerdil ni...

keylah setakat ni dulu cerite aku....nk siap2 jd bibik....Shira..kuten can i have discount on it...hehehehe

salam penuh keberkatan.....

0 comments: