Multilevel Marketing


Aik asal tetibe citer pasal mlm ni..nk join bisness mlm plak ke??? askar keje die berperanglah bukan berniaga..hehehehe... Jgn salah sangke aku bukanlah nk meniage brg mlm cari downline mlm atau sebagainya yang berkaitan dengan mlm....hehehehe

Nk tahu tak semenjak dua menjak ni ramai sangat kengkawan aku ajak keluar minum2 pasal promote dieorang punye mlm.... aku???? hehehehe...asal x join???? sebab aku mmg dah kaye..duit aku pun x abis mkn..hehehehea..xdelah aku cong je nih..aku Hamba Allah yg serba kekurangan

Apa yang aku phm pasal mlm ni??

MLm ni sebuah perniaagaan yang memberikan komisyen kepada upline2 nya apabila dapat mencari downline..even kalo downline die dapat downline ..yang upline kat yang memula join that business tu still go it comisyen...ada mlm yang kene jual barang ada yang juz to promote it service..oppsss xmo citer pepanjang b'coz i'm not expert in that field.

konklusinya.aik?? br tulis 2,3 perenggan dah conclusion dah..hehehehe sebab aku x byk ilmu juz aku nk share link ni je kat korang kalo nk tahu lebih lanjut pasal bisnes mlm ni dari segi syariahnya... jgn tanye aku sebab aku pun jahil gak... may we can learn something..so tepuk dada tanya Iman... sekian:)

p/s selamat pengantin baru kepda classmate aku ms sekolah rendah Norasyikin Bte Hassan..semoga berbahagia dunia akhirat.semoga masjid yg dibina buat selamenya..jiwang la plak.amenn..teringat dulu ms waktu tghhari ms time nk tunggu sekolah petang g mandi sungai kat blkg kampung....skang dah jd isteri orang dah ko...:) bile aku nk ikut jejak langkah ko ni...hehehehe

0 comments: