~last dayy~
i apologize for everything

hari last day aku memblog sblm aku kene g lkpt selama 4 bulan...waaa aku tak dapat bayangkan rupa aku in the next 4 month.....tu x kesah sangat..harapan aku cuma satu...semoga dalam perlindunganNya...solat aku terjaga..tu yang penting sekali...Ya Allah jauhkan aku dari golongan yang melalaikan solat..nanti masuk nereka weil....

semalam aku outing g maidin beli barang tuk platun..memula tu beli barang kat sungai besi..satu resit..Rm 523..waaa nasib baik duit platun .... bkn duit aku...pastu aku g mydin plak..kat sane habis Rm 274..waaa giler arr shoppingg...tapi bkn barang aku pun...barang platun...

lepas jer habis beli barang aku terus g jln2 kat msjd jamek....walaupun mase tu dah kul 5 lebih aku selambe jer jln sorang2....sblm g jln2 tu aku singgah jap kat msjd jamek..x solat asar lagi..kat situ kenal sorang sis uia tu...sembang2 jap aku aku sambung jln2

singgah kat pustaka mukmin..actually aku mmg nk beli buku pun...bajek Rm 50 untuk beli buku...tapi terlalu banyak buku yang menarik perhatian aku....last2 aku beli 4 biji buku n satu majalah...hbs dlm Rm 138..terkejut aku..lari bajek..tapi takperlah bulan lepas aku x beli buku langsung....salah satu buku yang aku beli ialah "aku terima nikahnya" buku karangan ustaz hasrizal..huhuhhuhu.. bilerlah aku dapat bace nihhhh...nanti nk lkpt...

hr ni aku nk outing lagi..nk teman syurah beli barang platunn....alamak aku kene siap skang nanti lambatt..huhuhuhu

wahai blog aku yang tersayang..thanxs sebab selama jd tempat aku bercerita...biler menulis kat sini aku jd tenang sangat.......jumpe lagi 4 bulan akan datang insyaAllah...kalo kat sane aku jumpe cc jumpelah kite...hehehehe


Assalamualaikum:)

0 comments: