kor bowling diraja????
pagi yang hening yang sangat sejuk hari ni so aku pun terlajak tido...sedar2 alamak dah pkl 620... hammock x bukak lagi... g trn buka hammok jap... dlm 6.35 aku dah ade kat bilik balik...siap mandi... alamak hr ni kn pakai loreng plak... key takpe2 relaxs2 loreng dah iron sume... dalm pkl 705 aku dah siap utk g keje... nsb baik aku bkn jenis nk makeup2 nih kalo tak ingat bley siap ke dalam 15 minit...mesti xleh nyerr.... aku sampai woksyop jer aku terus g floor... nampak mcm dah lame dtg sket...hr ni xder keje sgt... so relaxs sket...aku nk g merayau pun sume busy sebab ade ukki so xder org kat pejabat.... so aku duduk jelah pejabat aku....sedar dah kul 11.30 yeyeye bley blk sbb hr ni ade bowling 12 wksp vs 74 wksp....aku jumpe arr skuad aku...wani..byk giler citer2
Main bowling kat ampang point..bez gak...tapi nk tahu bape game mmmm 3 ...salah 5 game Ya Allah terkehel lengan aku...bdk 74 dah terer...aku nih...huhhhuhuhuu main2 kul 6.30 sampai wksp blk....time tu hujan lebat sgt2... Ya Allah ampunkan dosa2 hambaMU yang kerdil ini.... rs mls nk blk mess lepak bilik pranita...mkn megi... dah lame aku x mkn megi... aku x suke mkn megi sebenarnyerrr tapi lapa sangat2...huhhuhuhuhu dari smlm x mkn ape2.... so aku telanlah meggi yg marina masak... agak dah 2040 aku pun start moto blk mess

sekian untuk hari ini

semoga Hidup kita diberkatiNYA

Ameennnn

Assalamualaikum:)


0 comments: