aku ada kerna kau pun ada

Dah lame aku biarkan blog ni kosong..x berupdate..huhuhuhu mls tul aku ni... skang aku tgh kat pd menghabiskan sisa minggu last Induksi...aku induksi kat sini 4 minggu so jom zasss tgk ape yang aku buat selame 4 minggu aku kat sini...ehhh x bley2 this is not the place x pasal2 nanti korang tgk muke aku depan paper utusan..bahaye dunie blog..memblog ni skang... huhuhuhu

to be honest yes to face the reality of army world it's require really2 tough mental n fizikal endurence...kekuatan rohani yang jitu together wif kekuatan iman yang sangat2 mantap...for my colleges out there who soon will join to the club..prepare urself wif all the requirement...dun be like me...aku jadi sangat culture shock...rase depress...sgt2 rs nk lari.. so dengan mental yang selalu cair ni...dgn fizikal yang pewai ni.. dgn pengisian rohani yang kurang ni...n dengan iman yang hanya senipis sel bawang ni aku perlu upgrade n bertahan untuk hadapi super reality world minggu depan...next week aku msk unit ...huhhuhhuhu

word of appreciation
Firstly aku menadah tangan syukur kehadrat ilahi sebab bagi aku kekuatan untuk bertahan sampai hari ni..sampai saat ini.. Alhamdulillah

then Alhamdulillah gak sebab pinjamkan aku insan2 yang berada disekeliling aku.... Pinjamkan Mak yang selalu doakan n ingatkan aku...pjmkan abg zul..abg faizal..kak.zarah.. walaupun salu buli aku tapi aku tahu dieorang sangat2 sayang kat aku..kak nor..kak ina..abg rahim yang mengeratkan lagi kasih sayang... nurul..hairi..harith..nu'man..luqman..is...danny...adenye korang ceriakan lagi hidup maksu.. Syukur Ya Allah engkau anugerah insan seperti mereka....

Pinjamkan seorang insan yang sangat2 sempurna...Yang InsyaAllah Teman aku dunia akhirat..hope so..:)..thanxs for ur motivation hehehhehe... thanxs for ur pray..thanxs for ur presence...

Pinjamkan aku kwn2 seperjuangan yang same2 tempuh onak duri..dari aku sekolah rendah ..sekolah menegah.. sek teknik..kat upnm..kat ktd..kat 14 melayu..n kat pd..and next kat sg buloh...

Pinjamkan aku zana..ecah..n siti yang sangat setie jd kwn baik aku even masing2 dah ade haluan sendiri

n dekat semua orng yng aku kenal..juga setiap jasad dan roh yang mengenali aku..yang mendoakan aku..yang mengkritik aku...kehadiran korang aku syukuri..aku hargai..:) Syukur kerana pinjamkan aku mereka ini...thanxs for adding colours to my life that make my life more colourful..more interesting... Thanxs Ya Allah

tapi satu perkara yang aku nk ingatkan diri aku...kalian hanya pinjaman..aku hanya pinjaman untuk kalian.. satu hari kita akan ke destinasi yang pasti..yang pasti kekal di sana.....


tu jer untuk arini...td mak aku dtg ngan abg abg zul..g mandi kat teluk kemang..hehehehe

peace.)


0 comments: