CRASH


0614 pm..aku br sampai bilik pagi td g kelas..haaa mlm tadi ade satu pengalaman yang amat mengerikan..ade kapal terbang crash kat mess aku...cite die mcm ni..after dinner aku lepak2 kat mess sambil surf internet..pastu aku dah boring2 aku tidolah time tu plak cikgu disiplin(mej wong ) sampai so secara automatiknye aku terdiri dari golongan org berdoselah...so untuk tebus dose kene bwk kapalterbang(buat heli) ..dan bermulalah alkisah aku seorang pilot... 2 kali kapal terbang aku crash...first time crash kapal terbang tu still bley bangun n terbang balik..second time crash..terus terjelepok dgn slow motion nyerrr... pastu tuan punyer kapal terbang tu srh pilot die stop terbang...huhuhuhu pilot pewai duk rehat kat tepi...

aku pun x tahu mcm mane sedar2 pilot tu dah duduk kat kerusi depan bougenvilla(tempat rehat senior) dikeliling tu ade mejar wong..ci..ngan kapten nuar...pilot tu ala2 nk mati gak arrr...minum air pun x larat..ramai gak doctor yg jd tukang urut..doc suzana ngan doctor suhaini..thanxs to that doc.... last2 ci sian giler tgk siap amik canvas officer srh pilot tu baring kat situ.....siap ade selimut...

xsangke aku pilot tu begitu pewai sekali...last ci srh pilot tu naik atas tido kat bilik...sian kwn2 die dah 2 mlm pilot tu rehat kat bilik....tulah cacatan kapal terbang yang crush semalam..keylah aku nk mandi...x sbr2 nk hbs...aku nk keluar dari sini...aku nk tamatkan semuenye cepat2...sepantas cahaya bergerak.......

0 comments: