Allah Jua Yang Memegang Hati-Hati HambaNya

cerite yang paling bez arini ialah x (bkn name sebenar) dah tegur aku mcm biase Alhamdullilah Allah lembutkan hati die...ngan y (bukan name sebenar) pun dah tegur mcm biase Alhamdulillah...tapi ngan sorang lagi aku tgk agak dingin ntah arr... ohh Allah help me how to solve this.

aku actually penin arr tgk org x bertegur sape ni...sebab aku ni suke bercakap..biler aku tgk org x bercakap aku plak yg penin huhuhu

Allah jua yang memegang hati2 hambaNya..aku hrp dieorang cpt cool


arini aku kene study esok test com secutity and crytography...kene blaja betul2 ni.. cuak aku

tapi en syed sebut pasal projek die waaaa otak aku rase mcm kene perah..huhuhuhu..banyaknyerr requirement die

pas test esok aku nk sambung buat psm huhuhuhu...moga Allah permudahkan urusanku

amennn

0 comments: