Semoga Ukhwah Yang Terjalin Ini Untuk Selamenyer..:)

sebelum solat zuhur td aku sempat bg msg kat fs kat reenn untuk menjawap semue persoalan yang die kemukakan kat aku sabtu aritu....and tujuan aku yang utama adalah untuk membaiki silaturahim antara aku dengan die...byk gak lah aku membebel td...ermm mmg slh aku pun kot buat tak layan kat die selame ni..ceh2 mcm bf aku lak...and aku belajar satu benda dari kisah aku sendiri ni..iaitu kite kene sensitif ngan perasaan org... anyway thanx sebab menghargai aku sebagai seorang kawan...byk org byk ragam biase arr manusia... so harap sangat supeye aku bleh menjaga hati2 kwn aku..supaye xder yang terase ngan aku...kalo ade yang terase ngan aku...aku mintak maaf sangat2 sebab aku bkn manusia maksum yang bebas dari dosa apetah aku yang memang serba kekurangan ni....

YaAllah kau permudahkan urusanKu...actually aku takut bergaduh ngan kwn2 aku....untuk menjaga hubungan dengan Allah kite perlu menjaga hubungan sesama manusia...InsyaAllah aku akan pegang prinsip tu untuk menjaga hubungan aku dengan ALLAh

Ya Allah aku mohon redha Mu... Jadikan aku sahabat yang baik dikalangan sahabat2 aku...aku mohon keampunan dariMU sesungguhnya aku terlalu kerdil..teramat kerdil....

btw thanxs to muadz for being good listener and advisor.....

Untuk sahabat2 aku yang lain maafkan segala kekurangan aku

Moga ukhwah yang terjalin ini kerana Allah.... moga ia berkekalan hingga keakhirannya

aku sayang sangat kat korang wahai sahabat...:)

jadilah yang terbaik untuk mendapat yang terbaik

0 comments: