: : time is running out


huhuhuhuhu dah lame aku tak merepek kat sini..byk sgt kerje kene diselesaikan ditambah pulak aku ni mmg suke main so makin bertambah aarr keje aku...:)

hari ni aku merepek pakai laptop anis coz laptop aku lecturer aku pinjam gune untuk seminar adoiii jem aku... tapi sabar jer arr..x bagi kang die tu penilai aku....so kene arr kasi..hehehehehe..ikhlaskan hati wan nannti elok2 Allah kasi saham pahala dapat saham dosa plak.... dah arr aku ni mmg x kering dari dose....:(..may Allah redhakan aku..ameennn

hari ini aku puase...minggu ni aku berazam untuk puase straight sampai hari khamis..hopefully.... hati ini perlu dijaga.... jangan dikotori... moga puase ku sedikit sebanyak membersihkan hati ku.... Ameeennn

hari aku xder kelas coz lecturer sume g seminar....semalam pun takder..rabu pun takder...huhuhuhuhu cuti yang panjang minggu ni


pasni aku nk g library....kalo kat bilik ni aku study ngan taik mate arr nampaknyeeee... nk buat psm pun xleh coz..takder laptopppp.....laptopp cepat la balik....aku rindu pada mu..hehehehehe

0 comments: