: : life: is all about responsible


pagi td ade obstacle run wahhh full fsmo lak tu...memang aku mls bab2 latihan ketenteraan ni huhuhuhu...ape motif aku jd askar pun aku x tahu...tapi hidup ni mesti ade tujuan nk makan kene ade tujuan...nk tido kene ade tujuan semualah kene ade tujuan.. if xder tujuan confirm2 arr hidup ni takder arah tujuan..dan menjurus to kesesatan..YA Allah tunjukkan aku jln yang lurus...iaitu jalan yang kau redhai...amennn

so mcm biase dah keturunan 2004 ni turun lambat..so mcm biase lepas merempuh halangan td kene marah ngan oc.... dekat nk kul 11 br sampai bilik...seriously kitorang mmg mentally letih....so td aku rase bertan2 oc kene sumpah..mcm2 arrr..termasuk aku ade arr jugak kuar perkataan ...huhuhuhu menyesal giler free2 aku tambah dosa hari ini.hati ini jangan dikotori...aku taknak ade titik hitam dalam hati aku ni..mungkin aku x ckp redha lg dengan ape yang aku ade.....Ya Allah jauhkan aku dari menjadi hambaMU yang kufur...Ya Allah jauhkan aku dari sifat mazmumah...jadikan aku hambaMU yang penuh dgn kesabaran...

balik aku terus ngadap laptop..huhuhuhu aku dah dapat source code untuk buat calendar... so mlm ni aku nk consentrait kat sistem aku...InsyaAllah.Ameeenn

ptg td aku main skuash huhuhuhu..pandai ker aku main?...tak arr..aku suke2 jer...tapi td ade org ajar aku ..thanxs buat orang yang ajar aku tu...jasa mu ku kenang ...hehehehe kesian sabar jer ajar aku...

aku tgh tunggu rozel....lapar nk makan..hehehehe

::ku akhiri sujud dengan doa semoga dikabulkan hajat dijauhkan duka lara...Ya Allah terimalah taubat

0 comments: