balik kampung dikala pilihan raya

Weekend 7-9hb aritu aku blk umah..waaa sangat2 rindu kat mak aku + family aku yang lain dan lagi satu yg membuatkan aku semangat nk balik ialah bile mak aku ckp cik norli simpankan durian untuk aku..wah22 siap pesan kat mak aku jgn bg org lain mkn...waaa sayangnyerr makcik tu ngan aku...Alhamdulillah atas kasih sayang yang ALLAH kirimkan itu....makcik tu mmg sayang kat aku pun mase aku memule masuk teknik dulu siap buatkan bantal tuk aku...Alhamdulillah..and soryy auntie x sempat nk dtg umah auntie n uncle cozz cuti kejap sangat...:) anyway lot of thanxs semoga Allah merahmati mu
kebetulan mase aku blk tu pulak time general election..waaaa mmg demam pilihan raya..so sebagai free thinker dalam dunia politik ni (coz aku x bias kat sape2 sbb aku x phm sgt dunia politik ni)walaupun saper pun yang memerintah kuasa tu x boleh ade kat satu pihak jer...coz bagi aku untuk jd kerajaan yang berdaya maju mesti ade pembangkang yang berdaya maju juga...sebab nanti x der arr kalo ade ape2 isu semuanye memangguk mcm burung belatuk..mestilah kene ada org yang argue untuk memastikan semuanye berjalan lancar...aku ingat lagi mak cik aku ckp mcm ni...mereke cume perlukan suare mereka didengar...betul juga..kalo x der pembangkang xder arrr nk debat2 kat dewan negara n dewan rakyat tu...x demokrasi arr mcm tu betul tak...ermmm keylah aku nk ade satu misi nk buat...ape die?? nantikan zass!!

0 comments: